ניהול אישי IRA של קופות גמל וקרנות השתלמות

קופות גמל בניהול אישי הן מוצר פיננסי שמאפשר שליטה מלאה בניהול ההשקעות עבור כספי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. מדובר באלטרנטיבה גמישה ואטרקטיבית למסלולי ההשקעה הסטנדרטיים שמציעות החברות המנהלות. קופות גמל בניהול אישי מציעות אפשרות לניהול מותאם אישית של הכספים, בהתאם לאופיו ולצרכיו הייחודיים של המשקיע. כמו כן, יש אפשרות לעדכן את תיק ההשקעות בתדירות שמתאימה לכל משקיע. חברת טלביט מאפשרת ללקוח לשלוט בנכסיו וליהנות מייעוץ אובייקטיבי ואישי שיעזור לו להשיג את מקסימום התשואה בשקט נפשי וברוגע.

אילו יתרונות מציעה האופציה של ניהול אישי IRA של קופות גמל?

investment_pricing_transparent_50_BW שליטה מלאה על החסכונות הפנסיוניים

קופות גמל בניהול אישי מאפשרות לכם להתאים את תמהיל ההשקעות באופן גמיש, במיוחד בתקופה שבה השוק מאופיין בתנודתיות חדה, שיוצרת הזדמנויות השקעה ייחודיות במחירים נמוכים. ניתן למקד את תיק ההשקעות באפיקים המתאימים ביותר לתנאי השוק הנוכחיים. חברת טלביט תעזור לכם בצורה אוביקטיבית להתאים בהתאמה אישית את הנכסים בהתאמה מלאה אליכם ולא להתאים אתכם לנכסים כפי שעושים בחברות אחרות.

conclusion_transparent_50 מגוון רחב של אפיקי השקעה

קופות גמל בניהול אישי מאפשרות לחוסכים חופש פעולה בבחירת אפיקי ההשקעה, ללא תלות במדיניות ההשקעה של בתי ההשקעות. לדוגמה, חוסך שמעוניין לעקוב אחר מדד הנסד"ק יכול לבחור במסלול שעוקב אחרי המדד – אפשרות שאינה זמינה כיום בבתי ההשקעות בארץ. משקיעים מעוניינים לצמצם חשיפה לשוק לפני התפתחות משבר ולנצל את שינויי המגמה לאחר משבר. חברת טלביט תעזור לכם לנצל את המשברים כשי לייצר תשואה מקסימלית במינימום סיכון.

investment_yield_transparent_50_BW הטבות מס

ניתן להשקיע את הכסף בקופות גמל בניהול אישי ולהמשיך ליהנות מהטבות מס, בדומה לחסכונות פנסיוניים אחרים וכך בחברת טלביט תכוון, תבנה ותתכנן אתכם את הדרך המותאמת ביותר עבורכם את החלוקה הנכונה למיכסום הטבות המס בין התחומים השונים הפנסיוניים כגון: קרנות השתלמות, קופות גמל, קופות גמל 190 וגמל להשקעה.

Cut_Costs_100 דמי ניהול נמוכים

דמי הניהול בקופות גמל בניהול אישי נמוכים משמעותית מהחלופות המוכרות, שכן החוסך הוא זה שמנהל את ההשקעות שלו בפועל. ככל שסכום החיסכון גבוה יותר, כך ניתן להשיג דמי ניהול אטרקטיביים יותר. עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם בקופות גמל בניהול אישי ישנן עמלות קנייה ומכירה של ניירות ערך, אך גם הן משמעותית מול האפשרויות אחרות. כיוון שמרחב האפשרויות לפלטפורמת ניהול אישי מצומצם חשוב להגיע עם ידע וכוח התמקחות וכאן טלביט נכנסת לתמונה ותשיג עבורך את התנאים הטובים ביותר היות ומאחוריה עומדים מאות לקוחות שבעזרתה פתחו חשבון בניהול אישי.

Investment Profile הורשה בין-דורית של קופת גמל

קופות גמל בניהול אישי מאפשרות שמירה על התנאים הקיימים בקופה בעת העברת הקופה ליורשים. היורשים יכולים להיכנס לנעלי המוריש ולהמשיך לנהל קופת גמל בניהול אישי על שמם עם כספי הירושה באופן עצמאי. הם גם יכולים למשוך את הכסף מהקופה ללא תשלום מס רווח הון, במקרה שהחוסך נפטר לפני גיל 75. אם הפטירה מתרחשת לאחר גיל 75, היורשים יחויבו בתשלום מס רווח הון בשיעור של 15% מהרווח הנומינלי. וכאן נכנסת חברת טלביט שבונה עם הלקוחות תוכנית מסודרת ודואגת מראש לבנות את ההשקעות שבתיד יועברו ליורשים בדרך האידיאלית מבחינת הורשה בין דורית גם למשקיע וגם לדורות הבאים.

הורשה של קופת גמל

יתרונות בניהול אישי של קופות גמל וקרנות השתלמות

  • קרן השתלמות: ניתן לנייד בקלות את כל קרנות ההשתלמות הקיימות. נכון לשנת 2024, ישנה מגבלת הפקדה בסך 5,700,000 ₪.
  • קופת גמל:
    • כסף קצבתי: מוגבל להשקעות פסיביות, כמו מדדים מחקים (למשל, ת"א 35, S&P, NASDAQ.)
    • כסף הוני: קופות גמל שנפתחו לפני 2008 ניתנות לנייד בקלות ללא מגבלת סכום.
  • קופות גמל של שכיר: קופות המכילות רכיב פיצויים דורשות אישור חתום מהמעסיק לשיוך כספי הפיצויים בקופת גמל בניהול אישי, או לחילופין, סעיף 14 בחוזה העבודה בין העמית למעסיק.
  • כספי תיקון 190: ניתן להפקיד כספים ישירות לקופה בניהול אישי או לנייד מקופה שעברה תיקון 190 במסלול השקעה רגיל. במידה ומשקיע מעוניין לבצע השקעה בכספי קצבה לפי תיקון 190 במוצרים שאינם פסיביים, יש להציג במועד פתיחת הקופה אחת מהאפשרויות הבאות:
    • קבלת קצבת זקנה בגובה הקצבה המזערית.
    • צבירה למטרות קצבה בסכום מוגדר ע"י הרגולטור.
  • ניוד כספי מוטבים: ניתן לנייד כספים ישירות מקופת עמית שנפטר או מקופה הרשומה על שם המוטב.
  • כספי פיצויים: כספי פיצויים שעברו התחשבנות מס יכולים להיות מנוהלים במסגרת קופות גמל בניהול אישי.

ועם זאת, יש לקופת גמל וקרן השתלמות בניהול אישי גם שני חסרונות:

  1. במידה ואתם חסרי ניסיון בשוק ההון ומחליטים לנהל בעצמכם ללא עזרה, אתם עשויים ליטול סיכונים גדולים מדי, לא לפזר נכון את התיק ולהעמיד את כספי העתיד שלכם בסכנה.
  2. חיסכון במסלול ניהול אישי מחייב הרבה מאוד תשומת לב וזמן, כדי לבדוק את אופציות ההשקעה באופן מעמיק. זה בהחלט לא מתאים לכל החוסכים.

אז איך אפשר לנהל את הקופות בניהול אישי ולהתגבר על שני האתגרים האלו?

לאחר שהבנו את שני האתגרים בניהול עצמי של קופת גמל וקרן השתלמות, עולה השאלה – האם קיים פתרון שיאפשר למשקיעים ליהנות מהיתרונות של ניהול השקעות אישי, מבלי להתמודד עם המורכבות והאתגרים? התשובה היא כן, ופתרון זה מגיע בדמות יועצי ההשקעות של טלביט יועצים. טלביט היא חברה לייעוץ השקעות פרטי בשוק ההון, שמציעה למשקיעים שירות ייעוץ השקעות אישי, המותאם לצרכים ולהעדפות שלהם. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ושיטת השקעות ייחודית, טלביט מסוגלת לנתח את מצב השוק, להעריך את רמת הסיכון של כל משקיע, ולהציע תיק השקעות אופטימלי, שמטרתו להשיג את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית, בהתאם לרמת הסיכון הרצויה.

יתרונות טלביט בהתמודדות עם חסרונות הניהול העצמי

  • ידע וניסיון: טלביט מעמידה לרשות המשקיעים צוות יועצי השקעות מנוסים, שמספקים הכוונה מקצועית ומסייעים למשקיעים לקבל החלטות מושכלות.
  • זמן ומאמץ: טלביט מאפשרת למשקיעים ליהנות מניהול השקעות אקטיבי, שמבצע התאמות בתיק ההשקעות בהתאם לשינויים בשוק, ללא צורך בהתערבות פעילה של המשקיע.
  • פיזור סיכונים: טלביט בונה תיק השקעות מגוון ומאוזן, שמפזר את הסיכונים בצורה אופטימלית, בהתאם לפרופיל הסיכון של המשקיע.
  • שקיפות: טלביט מספקת למשקיעים גישה מלאה למידע על תיק ההשקעות שלהם, כולל ביצועים, עמלות והחלטות השקעה.

warning_50_transparent לסיכום

ניהול עצמי של קופת גמל וקרן השתלמות עלול להיות מורכב ומאתגר, במיוחד עבור משקיעים חסרי ניסיון. טלביט מציעה פתרון אטרקטיבי, שמאפשר למשקיעים ליהנות מניהול השקעות מקצועי ואישי, מבלי להתפשר על השליטה והשקיפות. אם אתם מחפשים דרך פשוטה, יעילה וחסכונית להשקיע את כספכם, טלביט היא הבחירה הנכונה עבורכם.

צרו קשר

דילוג לתוכן